פרספקסטיב – ייצור מוצרי פלסטיק ופרספקס

פרספקס ותכונותיו

החיים בעולם מודרני מאפשרים לכולנו לעשות שימוש בחומרים מתקדמים יחסית, אשר מקלים עד מאוד את תהליכי ייצור של כל מוצר ולטובת כל מטרה. אחד מהחומרים הכי שימושיים בעולם המודרני, בו משתמשים למגוון רחב מאוד של מוצרי ייצור וצריכה הוא פרספקס. מדובר על השם המסחרי של זכוכית אקרילית, המיוצרת מנפט גולמי בתור תחליף זכוכית קל משקל וקל מאוד ליצור. בשונה מזכוכית, פרספקס הוא חומר גלם אותו אפשר להתאים למשימות רבות מאוד בשל היכולת שלו לעמוד בלחצים ועדיין לשמור על אפקטיביות ושימושיות. ועל כן, השימוש הנפוץ ביותר לפרספקס בא לידי ביטוי בתחומי התעשייה והצריכה האישית. למידע נוסף, ניתן לפנות אל פרספקסטיב.

 

התכונות המרכזיות של פרספקס

שלושת התכונות המרכזיות של הפרספקס, כפי שהן באות לידי ביטוי בעולם התעשייה הן:

  • משקל קל מאוד, במיוחד אל מול חומר הגלם המקורי, זכוכית. מה שהופך את השימוש בפרספקס להרבה יותר נפוץ בכל עולם המתנות.
  • עמידות בתנאים הרבה יותר קיצוניים של לחץ פיזי, תנאי מזג אוויר ואפילו התנאים של חוזק מבני של פרספקס.
  • רמה גבוהה של עמידות בפני אש בתנאי חום קיצוניים. הפרספקסיכול להגיע למצב של בעירה רק מעל לטמפרטורה של 460 מעלות צלזיוס, מה שהופך אותו לחומר עמיד מפני שריפות.
  • הפרספקסהוא חומר עם תכונות שקיפות כמעט אידיאליות. על פי רוב פרספקס מעביר למעלה מ- 92% קרני האור אשר פוגעות בו בצורה מושלמת.

 

 

תהליך ייצור קל ונוח מאוד – היתרון לשימוש המסחרי

מגוון האפשרויות שעומד בפני אנשי עולם היצור, לניהול תהליכי עבודה עם פרספקס, הוא הרבה יותר רחב והרבה יותר נגיש מבחינת העלויות הכלכליות של תהליך היצור. היום, כאשר קיימות טכנולוגיות חיתוך לייזר מתקדמות, ניתן לבצע תהליך צריבה וחיתוך לייזר בפרספקס, על מנת לשמור על רמת דיוק אופטימלית ומקסימלית ולאפשר תהליכי ייצור מהירים הרבה יותר ממה שאנחנו מכירים בעבודה עם זכוכית. ולכן, גם העלויות של ייצור מוצרים בפרספקס הופכות את השימוש במוצר זה לחלק בלתי נפרד מעולם התעשייה המודרנית, על כלל תחומי הפעילות המוכרים לנו כיום. למענה מקצועי, צרו קשר עם פרספקסטיב.

רוצה מוצר איכותי? מקצועי? ובמחיר אטרקטיבי?

השאר פרטים ונחזור בהקדם

תהליך העבודה שלנו

1

שיחה ראשונית עם הלקוח

היכרות עם הלקוח. הבנת דרישות העבודה והתאמתם לצרכיו של הלקוח המבוססות על ניסיון רב בתחום, של מעל 30 שנה.
2

שרטוט של המוצר

במידת הצורך עזרה בשרטוט המוצר.
3

שליחת המוצר לעבודה

לאחר הסבר והבנה של העבודה המתבקשת, המוצר נשלח לביצוע. לחיתוך במסור או בלייזר, לכיפוף והדבקה.
4

קבלת המוצר המוגמר

בסוף תהליך העבודה, המוצר נארז ונמסר ללקוח לשביעות רצונו.

מאמרים נוספים

שימוש בפרספקס

ככל שתהליכי העבודה עם מוצרים תעשייתיים הולכים ומתבררים בתור תהליכי עבודה יעילים הרבה יותר ממה שאנחנו מכירים, כך הדרישה של לקוחות מתחומי עיסוק שונים בעולם התעשייה, המסחר והשירותים לעבודה עם חומרים כמו פרספקס, רק הולכת וגדלה. עלויות היצור הנוחות, כמו גם היכולת ל...

צריבה וחריטה על פרספקס באמצעות לייזר

אחת הדרכים הכי מיוחדות להעניק מתנה לאדם אחר היא על ידי יצירת מוצרי אומנות בחיתוך אישי, ועליהם תוכלו לחרוט ברכה, אמרה מפורסמת או מילות תודה והוקרה לאדם חשוב. זהו נוהג מקובל מאוד בעיקר בעולם העסקים ובעולם הצבאי, אבל היום יש כל כך הרבה דרכים וסיבות להוקיר תודה, ע...
חברת קידום בגוגל חברת קידום בגוגל